Asistent/ka prodeje

Rádi bychom do našeho týmu přijali asistenta/asistentku prodeje. Nabízíme práci na plný nebo zkrácený úvazek.

Náplň práce:

- agenda související s přijímáním a výdejem zboží, vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky, aktivní hledání nových zákazníků, domlouvání schůzek pro obchodníka
- fakturace
- vyřízování běžné provozní agendy
- vyřizování korespondence
- podpora prodeje v provozovně

Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- více než průměrná znalost práce na PC
- samostatnost, komunikativnost, prozákaznický přístup
- řidičský průkaz sk.B
- znalost anglického jazyka alespoň v psané formě
- trestní bezúhonnost

Výhodou praxe na podobné administrativně/obchodní pozici a znalost práce v ekonomickém programu Pohoda

Nabízíme:
- nestereotypní práci v přátelském kolektivu
- stálou pracovní dobu v rozsahu po-pá 8.00 - 17.00 ( podle úvazku)
- nástupní plat od 20 000,- Kč - podle dosavadní praxe při plném úvazku, při zkráceném adekvátní část
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- stravenky
- 3 dny Sickdays
- nástup dle domluvy

S nabídkami volejte p. Parusovou 777 340 958 nebo zasílejte životopisy na petra@navisat.cz